Sömnbrist

Jag har sömnbrist. Var vaken 20 timmar igår. Kanske inte så smart med tanke på att jag sov 4 ½ timme natten innan. Och 5 timmar natten före det... Knäppis...:P

Kalas hela eftermiddagen igår. Var riktigt trevligt faktist! Gäspade dock mig genom stor del av dagen. Höll på mellan 2 och 5 och sen var vi kvar på söff och städade till 7 tiden. Hem och åt smörgåstårtsrester och sen for jag till Malin och Jonas. Var där en stund, körde Malin, Ika, Ann och Kicke till JP och for sen till Nixell där det var en hel del folk. Satt där en stund och drack glögg och skrattade åt katterna innan vi packade oss i bilen och for till JP. Alexandra spelade igen, fortfarande lika bra :) Hade roligt, träffade massa trevligt folk och diskuterade massa intressant :D For till TB med Jens, Mattis och Antti och satt och skrattade sönder mina magmuskler för andra kvällen i rad :P Sen for vi till Jens och kollade zeitgeistfilm och diskuterade vidare...:P (kanske utvecklar mina funderingar i nåt senare inägg...:)) For hem klockan 6..oj... :P

Sov till tolv i morse, alltför litet men... :P Sen har jag inte gjort så mycket vettigt. Varit till Jens med smörgåstårta åt honom, tommy och jonna och kollat sjuk film.. Disaster Movie. 1,4 på imdb....:D
Nu försöker jag få det packat, far iväg till Ekenäs på Midvintervecka imorgon på förmiddagen.

Ikväll bjuder vi på smörgåstårtsrester hemma hos oss för alla som är hungriga ;D
2008-12-28 @ 17:59:23 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: terri

ha de så kul på mvv! :)

2008-12-28 @ 22:31:02
URL: http://www.diamant.papper.fi
Postat av: Julia

Tack! :)

2008-12-29 @ 08:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback