Ojdå.

Uncle Ace-Jens o Muha


jimmy på G som vanligt :D


feelisen på topp :D
Det blev liksom inget bloggande på ett tag.

Fredag:
*till Närpes på (ljuvligt god) släktmiddag hos farbror&hans fru
*till JP och lyssna på Jens och Muha.
*kom fram till att jag inte är så hemma i Närpes mera... :/

Lördag:
*tillbax hem till vasa
*julshopping
*tog det lungt hela kvällen och kollade på Bones. Klart världens bästa serie!

Söndag:
*städade och fixade
*var på julgudstjänst
*kinamat med Nicco, Jonas och Solis
*film hos mej: Flood. Ganska B.

Måndag:
*mera julshopping (mest åt mej själv :D)
*packa inför Närpes-vecka och Ekenäs-vecka
*fixa ärenden med pappa
*hemhem till Närpes. Via övermark efter en kalkon. NAMNAM :D
*slöa och chilla och njuta av julstämningen och familjen

Tisdag:
*uppvakta mamma på 50årsdagen med kaffe på sängen
*systrarna lagade mat åt mamma och pappa
*fortsatt njuta av familjens sällskap och julstämningen

Int för att ja vet om ni bryr er :P Men jag gillar att dokumentera vad jag sysslat med :D

Ska spendera julen tillsammans med familjen. Ingen TV har vi heller, det tycker jag är ganska smart. Bones-avsnitt har jag på datorn däremot :) Och massa böcker att njuta av. Just nu kokar mamma vispgröt och evelina har plockat fram alla sällskapsspel vi äger på matsalsbordet så jag antar att det blir spelkväll :) Ska bara städa mitt/vårt rum litet först och sen är allt klart för julen. :)

Juldagen kommer morbror på besök. Och på kvällen bär det troligtvis av till Fredde på fest och sen till Logen på kvällen. Det hör lixom till :) 26e eller 27e ska jag till JP en sväng och lyssna på Alexandra och på eftermiddagen den 27e har mamma och pappa 100-års fest. 28e bär det antagligen av till Ekenäs bara jag hittar ett färdmedel. Kommer trots mina tidigare funderingar nog att spendera nyåret på MVV. Blir säkert najs :) Om int ja hittar andra kompisar kan ja allti tvinga dom stackars mixarna att (för ovanlighets skull ;P)stå ut med  mitt trevliga sällskap och med att jag lägger näsan i blöt :D

Annars kommer jag mest att sitta i nån stol eller ligga på ett golv med en bok. Ljuvligt. Jag gillar julen.
2008-12-23 @ 17:10:04 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

hehe intressant att tjuvläsa om andras liv.. Bra att du kommer på mvv^^ Solis o Jonas sätter säkert dej o mixa nån kväll:D

2008-12-26 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback