Me, singing...

Okej. Efter många efterfrågningar på diverse olika håll har jag till sist bestämt mej för att lägga upp nånting där jag sjunger. Det här är hellacopters låt toys and flavours som vi spelade in med musiklinjen i våras.

leadvocals: jag (och cecilia på andra versen)
backupvocals: jag, robban, cecilia och malin
gitarr: leo
bas: thomas
trummor: jocki
synth: robban

Den spelades in på typ en timme och när jag ställde mej framför mikrofonen var det första gången ever jag sjöng låten.
Så ni får ha överseende...



Funderar eventuellt på att lägga upp mitt tears of the saints projekt, men är inte helt övertygad... jag sjunger falskt och låten överlag är superslö... :/ äh, kanske sen nångång.
2008-12-18 @ 17:10:21 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

de här va ju grymt bra..nästan lika bra som rick rolling!...en skämt skämt...de va faktist jättebra!

2008-12-18 @ 20:32:59
Postat av: Anonym

super!you go girl.

2008-12-19 @ 11:53:12
Postat av: Jonna

Julia, du sjunger så bra!

2008-12-19 @ 14:07:03
URL: http://granna-li.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback