Julfest!

Här kommer en del bilder från gårkvällen :)
Fotografer e jag, felicia å julia o...
å min kamera e int riktit världens bästa så ni får ursäkta den dåliga kvaliten! :S

soundcheck Ida värdparet
soundcheck. Ida. Vårt extremt stiliga värdpar Hanna och Jonas.
lillasyster jag rasse får paket :P
lovsång. syster Felicia. Jag. Rasse får julklappar :P
mari-louise christmas canon rock jonas
Mari-Lousie. Christmas Canon Rock. Jonas.
  techno
Tävling: jul,jul,strålande jul i olika genrer. Techno. Gregorianskt
reggae hiphop jazz
Reggae. HipHop. Leningrad Jazzgirls med Johan PÅ PIANO.

Jazzhands...;P
metal gospel
metal. Daniel och Andrea. Gospel.
punkrock Nicco
punkrock. Nicco. Break Free.
om ja inte vore på en scen...
Snyggaste värdinnan Hanna (och min frisyr:P). Om jag inte vore på en scen, vad skulle jag då va?.
jossan och elin
Om jag inte vore på en scen... Jossan och Elin.
2008-12-06 @ 11:36:10 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

NEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!

Ja va nästan påväg dit... o ja som så harma mej över att ja missa christmas canon rock... nåjåå ni va alla jätte fina..

2008-12-09 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback