feeling kinda´ strange

nu har jag varit vaken över 16 timmar och klockan är bara halv tolv :D
Jag var enormt duktig och steg upp halv 8 imorse fast jag typ inte hade nåt skilt på hela dagen! *stolt*
(belv väckt av grannarnas knarrande säng...*host*)
Julstädade köket hela förmiddagen, hur noga som helst.
Så kom Malin och Ika in en sväng och vi åt bakad potatis.
Sen städade jag lite till. Eller mycket till.
19.00 for jag och Hanna till Sion på bön.
Sen hem till mej och kolla film. Rendition. Riktit bra sku ja säja!

Nu känner jag mej konstig...rastlös å trött på samma gång. Tror jag.
Ororar mej inför morgondagen, så mycket jag borde hinna med och inget jag riktigt vill.
Har alltså politivas julfest imorgon och nujust har jag inte den minsta lust att fara!! :/
Orkar int städa opp mej å låssas vara snygg.
Men jag har ju endå betalat 30 euro för den så jag måste nog fara dit en sväng.
Men helst sku ja bara vila va hos Julia hela kvällen. De e inget vanligt ungdomsmöte, ska vara hemma hos olins istället å chilla :) men kanske ja hinner dit en sväng sen, som det ser ut nu har ingen lust att vara på julfest hela natten.

Åååh, varför blev ja på sånthär tråkigt humör nu? Har varit så på G hela dan å nu deppar ja ihop. BLÄ!

Note to myself-att hinna med imorgon:

skriv klart hemtenten och lämna in alla metodikuppgifter
lämna in böcker till tritonia
köp strumpbyxor
till posten med ett kort
ti Gigantti efter en laddare
ringa samtal angående jobb
evelina ska hinna fixa min frisyr inför julfesten
å borde egentligen försöka avluta mitt påbörjade julstädningsprojekt...

allt detta innan klockan 4... blä. ja e int van att ha stressiga dagar :/
helst sku ja va hemma å julstäda hela dan å sen bara fara ti julia på kvällen.
2008-12-11 @ 22:39:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Du kan ju prata med Jonas o Rasse så har du en sak mindre att göra i mårrån... dom brukar ju va bra på att handla strumpbyxor heh

2008-12-12 @ 10:19:14
Postat av: lottaregina

å jag såg förståss framför mig en bild av Jonas å Rasse i strumpbyxor..! najs...

men du om nån behöver nu int LÅSSAS va snygg så då va de en sak mindre å tänka på! ;)

2008-12-12 @ 10:28:22
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: fåret själv

Julia, glöm inte att stana vid citymarket någon kväll för att titta på STJÄRNORNA och senare också SOLUPPGÅNGEN.. :D Då fylls man av frid och ro.

2008-12-12 @ 10:33:00
Postat av: Julia

haha, ni e härliga!:D

2008-12-12 @ 12:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback