Blubb

igår spenderade jag dagen med att servera kaffe och bröllopsmat, på mina höga klackar för att int snubbla i mina alltför långa byxor, mellan klockan 15 och klockan 1, vilket resulterade i att mina trampdynor är ömma ännu idag :P
wihuu! :P
Men annars var det nog helt trevligt att vara servitör :) Fint bröllop.

Idag ska jag:
*föra mitt skattekort till min arbetsgivare så jag får nån lön :P
*sy gardiner, tyvärr vet ja int hur långa ja ska laga dom :P
*sy kuddar
*packa ner alla grejer ja ska ha ti lägenheten men glömd förra gången
*skriva massa mejl å fylla i papper å blanketter
*träffa folk
*ta mej tillbaka till stan

undrar hur mycke av dedär ja får jort sen siståslutligen :P



haha. Nu e klockan ganska mycke mera en när ja skrev min fina lista, de ja ha fått gjort e att ja ha vari ti plantskolan me skattekorte. Å så ha ja vari ut me Ika å Ann några timmar.
Ja eeeeeee så aktiiiiiv :D

Ja kommer nu int mej ens ti stan idag, evelina å westberg ha ren fari iväg.
Äsch :P
2008-08-31 @ 18:01:09 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback