presssiiiiiiis! (bara en närpesbo vet hur dedär ska låta...:P)

Idag är en trevlig dag.
Jag steg upp och gjorde mig klar 10 minuter innan skolan började. Kom endast ca 3 minuter för sent :P
Som jag nån gång tidigare påpekat blir det bara senare och senare...:P

Vi hade morgonsamlingsövning med musiklinjen. Sen morgonsamling med musiklinjen. Ganska kul :)
Sen hade vi morgonsamlingsövning med instrumentspelsgruppen. Kul. :P Jag börjar nästan lära mig Frontline.
Men det skulle iofs vara bra om jag faktiskt skulle kunna den på onsdag då vi har morgonsamling :P
Sen for jag hem och åt lunch och hämtade noter till den tredje morgonsamlingen så att Petter får lyssna på låtarna han skall kompa.

Sen spelade jag in sången till mitt Tears of the saints-projekt. Det var väldigt kul. :P Försökte bounca låten åxå så jag kanske till och med (jag tycker det är dumt att det ser så dumt ut utan mellanrum i tillochmed...)skulle kunna sätta den här så ni får höra mitt mästerverk, men den är ju inte riktigt klar än och så funkade det inte riktit som jag ville.... Fick endast en 8 sekunder lång låt :P Den existerar nog på min mp3spelare men jag hade nog något liiite längre in mind...:P
Sku vila spela in flera låtar.... Lite demo sådär... men roligast skulle det ju vara med egna låtar... varför har jag inga sånna? Varför skriver jag inga låtar? Frågar jag mej själv allt som oftast och jag förstår faktist inte varför....

Sen  hade jag en pianolektion. Evigheter sedan sist som vanligt :P Men hej, vi kör på :P Spelade upp min för en månad sedan inövade Release Me och började spela People get ready. Kul. Jag vill ha ett piano i lägenheten :P Eller helst en synth :P

Sen... gick jag hem och bestämde att jag skulle skriva färdigt uppsatsen jag bestämt jag skulle skriva fördigt igår :P Jag skrev en tredjedel igår och kanske en tredjedel idag, sen sov jag. :D Och drömde så trevligt att jag måste trycka på snooze flera gånger. Brukar sällan drömma mitt på dan... Bland annat var vi i Sverige på nån blandning av båda körturnéerna jag varit på på sistone. Jag bodde i en lägenhet utan dusch men med massa småbarn som sprang runt överallt. Evelinas Emma blev nästan kidnappad, men bara på skoj. Jag åkte röda rullskrinnskor i ett hus med massa konferensmänniskor.  Och i trappor. Lärde en flicka att sjunga. Hade mascara i ögonvrån. Blev försenad till bussen till båten hem utan att det gjorde nåt. Blev ihjälskrämd och tröstad. Sen steg jag upp. Åt fisksoppa som var fantastiskt god fast den var köpt, färdig i en plastpåse. Och så åt jag några miniplommontomater. Dom var också fantastiskt goda och tog just slut. Så nu sitter jag här å tänker på min uppsats :D

Jag skulle ut och gå idag men regnet och rusket fick mej på andra tankar...
*lyssnar på The fray* Dom e passliga.
2008-04-07 @ 18:38:10 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback