Lord, make me over!

Idag
*skrivit 1½ uppsats av 6. suck.
*förgäves sökt mitt insulinrecept. dubbelsuck.
*träffat lotta. å linnea en stund.
*shoppat present åt en av mina kompisar som just fått bäbis.
*städat sion med sofia cindy å micki. städning e samma sort avslappning som motion ha ja märkt. så länge man int behöver använda damsugarn, såna kommer ja int överrens med!

Nu e tilda maari å martin här å spelar kort. Ja sitter för mej själv i mitt rum men ja trivs me att ha folk i närheten.
Ja e jättetrött. Ha glömt att andas på sistone.
Jesus... ja behöver dej. Ta hand om mej.

Min kamera e förresten fixad! Glädje! :) Så nu ska de fotograferas.

Den senaste tiden för mej skulle nog kunna beskrivas med ordet identitetskris...
Eller, ingen kris direkt men... bara funderingar. Tidigare hade jag en väldigt klar bild av vem jag är, vad jag står för, vad jag vill och sånt. Nu måste jag igen komma underfund med allt detdär, gå igenom mina prioriteringar, mina drömmar ... Det är jobbigt. Men nyttigt.
Jag saknar dom nära relationer jag hade tidigare. Nu umgås jag kanske med ännu fler människor än tidigare men ingen riktigt nära sådär som det var förr. Saknar ett bollplank, nån som vet hur ja fungerar. Och sen när jag en gång faktiskt pratar med nån har jag så mycket jag behöver få ur mej så jag tycker riktigt synd om den stackars människan som måste lyssna. Det är tur jag har Evelina.

Shawn McDonald-Take this life

my sweet sweet Jesus...
2008-04-02 @ 21:30:43 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja drömd om dej i natt Julia!!! :D De va bara en enkel dröm där ja gav dej en kram. :)
Vi ses nästa vecka! Kram!

2008-04-03 @ 10:16:56
URL: http://mjaumuffins.blogg.se
Postat av: Linnea

*vill va ett bollplank*

2008-04-04 @ 12:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback