Körturné

Bloggen e i funktion igen å ja e hemma å utvilad (nåja) efter körhelgen.
Vi ha alltså från skolan vari på turné med Christoffer Hiding och Lars och Rolf Edberg. Fredagen var vi i Kristinestads kyrka, nästan fullsatt, lördag i sion-MASSA folk (å kokhett), å söndag i vörå (fullsatt) å i jeppis x2. De blev så mycke folk så vi fick dra en extra keikka. Jättekul me så mycke människor! Feelis :)
Ha vari jätteintensivt men fantastiskt roligt! Njuter när ja får sjunga! :D  Å Christoffer va jätteduktig å vi had superduktiga musiker me oss åxå. Men söndagkvällen blev nu som den blev :D Sista keikkan flippa typ alla...:P Å i bussen hem :)

image19
Christoffer och kören i Sion på lördag. (konsertbilderna är från mickelsson.net)

image20
a cappella; jag, Anna, Ida, Jonna, Becka, Bob å Anders. Robban e int me på bilden.

image21
en del av bändet; Olli, Petter å Tuukka.

image22
jag, Jonna, Maria, Anna å Ida. (Jonna e förresten fantastiskt duktig sångare; gå in och lyssna på hennes myspace, jag får gåshud varenda gång jag hör henne!)

image23
flippad bussresa från jeppis :D Tuukka å Petter.

image24
cindy å ida/scream :D

image25
christoffer

om nån vill se mera bilder finns det från lördagens konsert på mickelsson.net
och från söndagen på min pixbox.

nu ska ja öva sånglektionslåtar. återvänder senare med icke kör-relaterade uppdateringar. :P




2008-04-01 @ 12:39:42 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback