Hej ja borde sova.. :)

Gick till piccolo efter Pepsi max å knackkkorv :P Men de va så otroligt skönt där ute så ja måsta gå ut ett varv till när ja had vari hem me grejjerna. Hann bara ut genom dörren så kom Macke förbi på cykeln så vi gick/cykla ner ti stranden å utforska någå nya vägar :P Å cykla å hoppa i sandhögar :P Sen hitta vi en igelkott som vi förföljde. Prata mycke intressant å ja börja igen fundera på mina prioriteringar å va ja egentligen vill me mitt liv. Int sådär framtids-/yrkesmässigt utan mera..hela livet... Ja vill vara äkta, de e allt ja vet. Å ja älskar Jesus mer än nånting annat. Han e min trygghet. Å min glädje. De e han som gör så att skrattet bubblar inuti mej ;D

Äter nattmat;nudlar,nuggets å iste, istället för att gå å sova vilket ja ju absolut borde göra! Men blev så pigg av att vara ute så nu vill ja ju int sova! :P Ha faktiskt hålli mej från att sova på dagen idag åxå fast jag var helt slut... :P

Imåron blir de igen turnéövningar hela dan å sen sånglektion. Å ja måst absolut diska imåron, disken ha stått sen i torsdast... såntdär som man int borde berätta!! :D

Jess jess.. nu får de räcka :P Måst nog sova lite ändå, annars somnar jag mellan skolan å sånglektionen imåron vilket e typ de värsta som kan hända om ja vill ha ut nånting av lektionen..:P
Gonatt folk, sköt om er! <3

2008-04-28 @ 23:49:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback