GRATTIS till mejj!! :P

Så var man inte ens tonåring längre. Jag känner mej mogen. not. :D

Dagen så långt:
Först vaknade jag av min väckarklocka tiotiden (somnade om genast, satt uppe till halv 5 inatt och pratade skräp med Evelina :P) Sen vaknade jag av ett grattismeddelande. Till sist vaknade jag av att Evelina kom in med ett värmeljus och en vattenkokare i en halpahalliväska och sjöng bää bää vita lamm. Bra syster :P
Vi gjorde lyxfrukost åt oss med varma scones och varm choklad. Diskade. Sen gick vi ut och gå längs stranden och satt vid vattnet och lekte med pinnar hur länge som helst :P Kom just in och ska snart laga mat.
Resten av dagen har ja inga störra planer för. Funderar fortfarande på detdär glasskalaset ifall jag hittar nån som är intresserad :D
2008-04-20 @ 15:33:33 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Viika

Gratulerar :)

2008-04-20 @ 15:42:59
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: lukke

Grattiis!! Tror no int de e så svårt att hitta glass spekulanter *ehem*

2008-04-20 @ 21:00:06
Postat av: lukke

Grattiis!! Tror no int de e så svårt att hitta glass spekulanter *ehem*

2008-04-20 @ 21:10:55
Postat av: Evelina

Men no gått du ju erkänn att e va ganska festlit tå ja kom å sjongd fö de noo! :D

2008-04-21 @ 20:34:10
Postat av: Julia

Att e vaa jooo! :P

2008-04-22 @ 07:47:09
URL: http://ulu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback