Fredagkväll

Var ute och gick längs stranden. Ljuvligt! Satt vid vattnet säkert en halvtimme och bara njöt av solen och lekte i sanden ;D Det luktade sjögräs, saltvatten och blålera. Med fiskmåsskrik.

Funderar på nya låtar till sånglektion
Jason Mraz-I´m yours/Life is wonderful
Kelly Clarkson-Beautiful Disaster
Norah Jones-don´t know why/come away with me

Har alla fönster öppna för att släppa in våren.
Hittade just en myra på min arm.

Ikväll ska jag chilla. Läsa böcker, kolla en film jag tog från skolan idag, lyssna på ny musik, äta hallon.
Kanske baka en paj.
Å imåron ska ja äta lyxfrukost här i min ensamhet (ja trivs :D) å sen fara å simma me Cindy.

Lyssnar på Plumb. Bra. speciellt dendär låten(<--) e fantastiskt fin!
2008-04-18 @ 19:57:38 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack!:) å grattis ti dej en dag i förskott;). Du är vacker.

2008-04-19 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback