AND I HOPE, SOMEWHERE IN THE NEXT YEAR, YOU SURPRISE YOURSELF.

 
 
Planer för 2014
 
  • Göra saker som är roliga och saker jag mår bra av.
  • Inte göra saker bara för att jag borde eller för att det förväntas av mig.
  • Tatuera mig. CHECK
  • Få min magistersexamen.
  • Läsa ännu mer böcker.
  • Fortsätta gå på en massa härliga konserter.
  • Bli en insatt och påläst feminist istället för en nyfiken men okunnig feminist.
  • Åka på åtminsone en ordentlig festival i sommar.
  • Ta vara på mina vänner.
  • Jobba för att spara ihop pengar under sommaren så att jag kan...
  • ...tillbringa hösten med att resa och göra roliga och spännande saker.
  • Vara glad.
2014-01-11 @ 11:01:14 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh vilket underbart citat! Och dina planer låter bra, håll fast vid dem :]

2014-01-11 @ 23:26:42
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback