FAVORITER HÖSTEN 2012.

Här kommer sista delen av mina 2012-favoriter. Det har varit en bra men på många sätt ganska jämn och händelselös höst. Nu önskar jag mig en spännande vår istället.
 
Myste med kattungar och hälsade på systers hus i Gottböle.
Plötsligt måste man ha mössa och vantar och kvällarna tillbringades helst inomhus.
Det blev höst på riktigt och jag hade höstens första föreläsning.
Firade både Elin och Johannes med roliga utekvällar.
Jag blev träningsberoende.
Det var full vinter i Närpes.
Och jag var i Närpes mest hela tiden.
Fredde&Åsa hade inflyttningsfest och vi festade loss på Rocktails.
Vi julfestade i Åbo.
Jag jobbade flitigt.
Hade välgörenhetskonsert och julmöte i Sion.
Hade mitt livs segaste hosta och firade jul med familjen.
Tillbringade juldagen med de bästa.
Obligatoriskt mellandagsnördande och en DooBop-kväll.
Välkomnade det nya året både i Sion och i Tjärlax.
2013-01-04 @ 19:28:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback