I SEE FIRE, OH YOU KNOW I SAW A CITY BURNING. I SEE FIRE, FEEL THE HEAT UPON MY SKIN.

 
Älskar den här låten just nu. Repeat repeat repeat.
 
Appropå låten så såg jag The Hobbit med Tove i lördags. Men de tre människor som är lika nördiga som jag och faktist vill höra mina åsikter har redan hört dem så jag tänker inte skriva nån utläggning här.
 
Annars så... Har den här hösten, och speciellt den senaste månaden, varit alldeles totalt bläig. Har fortfarande inte fått nån förklaring till min konstanta stegring, men jag har i alla fall fått piller för årstidsbunden depression och hoppas på att börja hitta lite energi så småningom. Och den senaste veckan har faktist varit helt okej. Har orkat träffa en del folk och jobbat några kvällar. Men på dagarna gör jag fortfarande inget alls. Har gett mig själv till andra veckan i januari att vara seg, sen måste jag verkligen ta tag i gradun igen om jag ska hinna bli klar. Men jag får ångest bara av att tänka på det.
2013-12-16 @ 20:15:41 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jaaag vill höra dina utläggningar!

Svar: Ja dej had ja ju nästan glömt bort ;) Vi tar de IRL! :D
Julia

2013-12-20 @ 23:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback