REMEMBER THAT LIFE IS NOT MENT TO BE WASTED, WE CAN ALWAYS BE CHASING THE SUN.

Har haft en så fenomenalt skön helg. Även om jag börjat jobba och sakta men säkert också tar tag i skolan känns det lite som semester fortfarande.
 
Började helgen redan på torsdag med Konstens natt i Vasa. Lekte kulturell på 1h+k och Strampen tillsammans med Tove, Micke, Andreas och Daniela. Finfint sällskap och skön kväll.
På fredag kom Ika till Vasa så jag och Tove tog henne på middag till 1h+k. Sen åkte jag tillbaka till Närpes med henne och inkvarterade mig på hennes soffa resten av helgen. På lördag sov vi, gjorde pizza och sov lite till.
Till kvällen promenerade vi över till Kristin&Mats där terassen var full med folk. Där satt vi tills taxin kom och körde oss till Fagerö. 
Kajsa som jag inte träffat på flera år var med och vi poserade i tjockisspegeln och hade en allmänt trevlig kväll. Och Ika och Cila var förstås med.
 Sen blev det söndag och jag som skulle till Vasa hade problem med bussar och skjuts och det hela slutade med att jag stannade ett helt dygn till.
Vi tillbringade hela dagen på Anders gräsmatta.
Underhållningen bestod av såpbubblor och baby-tennis. Och folk kom och gick hela dagen.
Anders fixade middag.
Malin och Leo kom förbi en stund. Leo blev fascinerad av såpbubblorna.
Bubbel!
Avslutningsvis körde vi ner till kråsin för ett nattdopp.
Och efter både simning och grillad korv med bacon kunde vi konstatera att det varit en smått perfekt dag. Over and out. 
2013-08-12 @ 16:44:46 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback