AND I WILL BE RELEASED, BREAK THESE CHAINS, SET ME FREE.

Även om denna söndag varit väldigt lugn och händelselös bestämde jag mig imorse för att köra en "one photo every hour". Tänker att det kan vara ganska skönt att dokumentera händelselöshet också. So here we go. 
 
9.00 Så här ser jag ut när jag vaknar. Minus glasögon och ett instafilter. 10.00 Tillbringade morgonen med denna nya bekantskap. Me likey.
11.00 Konstaterade att dagen var tillräckligt grå för att berättiga sängliggande ännu en timme. 12.00 Time to start the day with a shower. Min syster är en stor förespråkare för allt som är ekologiskt och sakta men säkert färgar hon av sig på mig också. Mina nyaste favoriter är detta shampo och balsam som doftar ungefär som chokladpudding. Helt okej sätt att starta dagen.
13.00 Lunch. Och ja - det här är ungefär det enda jag äter nuförtiden, periodare som jag är. 14.00 Läsaläsaläsa.
15.00 Iväg till kyrkan på bandövning. 16.00 And this is what I looked like.
17.00 I väntan på att gudstjänsten skulle köra igång fick dessa två fenomenala människor ställa upp som foto-objekt. Mer Basse och Jonas åt folket! 18.00 Anders hade en suverän predikan om frihet.
19.00 Traskade hemåt genom ett grått Vasa. Med de nya skorna som jag egentligen bara "köpte på köpet" med ett annat par men nu är totalt förälskad i. 20.00 Bananplättar in the making.
21.00 Kunde inte hålla mig från att spendera några av gårdagens födelsedagspengar (firade med familjen igår även om det är två veckor kvar tills mina 25 år) och klickade hem de två uppföljarna till boken jag läser nu. 22.00 Varvade bloggläsande med bokläsande.
 
Och nu ska jag sova. Tack och gonatt.
2013-04-07 @ 21:39:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Bianca

Bananplättar! Det låter mums! Vill du avslöja din hemlighet? Hälsar matnörden.

Svar: Jamen visst, hur gott som helst och det enklaste nånsin! Mosa en banan och rör ihop med två ägg. Stek. Överös med frukt och bär och eventuellt lite nötter eller kokosflingor också. Klart slut. Namnam.
Julia

2013-04-08 @ 21:42:50
Postat av: malin

vilken fin klänning!

Svar: Åh, tack! En av alla mina favoriter ;)
Julia

2013-05-12 @ 23:38:02
URL: http://www.angelinlace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback