I NEED TO KNOW JUST HOW YOU FEEL TO COMFORT YOU, I NEED TO FIND THE KEY, LET ME IN, INTO YOUR HEART, TO FIND YOUR SOUL.

 
Idag blir det dagbok i bildformat. Here we go.
 
Påväg till jobbet - pigg och glad som ni ser.
Började morgonen med intressanta diskussioner med Julia, Stefan och Anders. Det är på kontoret det händer.
Kesmosallad till lunch. Den ser tyvärr inte lika god ut som den vanligtvis brukar.
Jobbade lite till.
Insåg för första gången någonsin att min mor och jag har skrämmande lika handstil.
Jobbade ännu lite till.
Åkte hem till lägenheten med nyupphängda julgardiner. (Nej, jag brukar inte börja julpynta särskilt tidigt - problemet är bara att de enda andra gardiner jag äger är så "våriga" att man känner sig smått missanpassad när man använder dem i november.)
Fick besök av Hanna och diskuterade som vanligt filmer och böcker. Och en massa annat också.
Låg på sängen och fotograferade mig själv medan jag filosoferade tillsammans med Hanna.
Kokade gröt (som med fördel serveras med honung, grynost, solrosfrön och banan. NAM.) och påbörjade andra boken av "The deed of Paksenarrion". Första boken tvingade jag mig igenom av ren envishet och om inte den här lyckas övertyga mig måste jag nog ge upp, även om jag avskyr att lämna böcker på hälft.
 
2012-11-20 @ 21:28:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback