GIVE ME AN ANSWER, GIVE ME A WAY OUT, GIVE ME THE FAITH TO BELIEVE IN THESE HARD TIMES.

.
..not hoping to get to Heaven as a reward,
but wanting to act in a certain way
because a first faint gleam of Heaven is already inside you.
 

Det här citatet av C.S. Lewis har jag återkommit till gång på gång de senaste dagarna.Tänkte väl inte säga så mycket mer om det, ville bara dela med mig av tänkvärda ord. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på Josh Groban som sjunger julmusik. Första advent har firats i kyrkan och nu ska jag precis återvända till boken jag är smått fast i just nu (Paksenarrion-böckerna jag var så besviken på tidigare har helt klart blivit bättre!). 
2012-12-02 @ 21:26:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback