AND THIS IS HOW I SEE YOU/IN THE SNOW ON CHRISTMAS MORNING/LOVE AND HAPPINESS SURROUND YOU/AS YOU THROW YOUR ARMS UP TO THE SKY/I KEEP THIS MOMENT BY AND BY.

 
Jag nämnde redan min jullista på Spotify som går under namnet "Så mycket bättre julfeelis". Jag är lite kär i den själv måste jag säga. Och eftersom jag nördat in mig helt på extra trevlig julmusik på sistone tänkte jag passa på att tipsa om en del skivor jag gillar när jag tröttar på alla låtar jag hört hundra gånger om. Enjoy!
 
 Sarah McLachlan - Wintersong
Min favoritversion av O Holy Night. Sången börjar vid 1:04 och hela skivan finns här: Shane & Shane - Glory in the highest.
 Israel & New breed - A timeless Christmas
Folk Angel - Comfort & Joy  
Jeremy Camp - Christmas: God With Us 
2012-12-10 @ 23:05:00 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback