MISSINASSEN-UPDATE

Jag har svårt att sova. Därav uppdateringarna på den konstiga tiden.

Ikväll vann FC Barcelona Champions League mot Manchester United med 3-1. Vi kollade matchen på bigscreen med tiotusentals andra vid triumfbågen. Och nu har hela stan blivit tokig. Vårt hostel är extremt lyhört, man hör exakt vad som händer ute på gatan, så att sova inatt är inte allt för lätt.

Även om jag aldrig tidigare brytt mig i fotboll måste jag säga att det var en otroligt häftig upplevelse att vara med ikväll. Skulle inte kunnat ha tillbringa kvällen på nåt bättre sätt. Bilder och film kommer nån annan dag.

Nu har vi två dagar kvar här innan det bär av till Finland igen. Imorgon ska vi ut till Vilanova och hälsa på killarna och ligga på beachen.
2011-05-29 @ 05:15:51 Adventures Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback