CAN`T YOU SEE THAT WHEN I FIND YOU, I`LL FIND ME

Har varit på jobb idag efter en nästan två veckors paus. Härligt att få träffa barnen igen. De är helt ljuvliga. <3
På dagis får man verkligen sitt närhetsbehov fyllt med alla sötungar som kryper upp i famnen på en i tid och otid.

Men ibland får dagisjobbet mig att sakna andra barn också. Som den här vilda lillkillen som på julafton sprang runt utan tröja, med för stora byxor och med tomteluva på huvudet...


..som mer påklädd, i famnen på Jakob, ser ut såhär:


Filippin-saknaden är rätt påtaglig vissa dagar. Speciellt när vi var i Israel märkte jag hur fäst jag blivit vid Filippinerna. Jag jämförde allt och så fort jag såg någon med asiatiskt ursprung hoppade hjärtat till litet och jag kikade litet extra och funderade om de kanske kunde vara filippinare.
2011-03-08 @ 15:20:27 Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

jag kommer på mej själv med att tänka på filippinerna jämt. saknar team-människorna gör jag också. kan vi int ta en teamåterträff denhär helgen? jag e iallafall i vasa å sku gärn träffas! men jag e utan fejjan så de e lite svårt ti fråga nån, men du har ju blogg! så dej kan jag ju fråga hehe.

2011-03-08 @ 17:19:50
URL: http://lisborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback