LET MYSELF GO, YOU WERE STILL THERE, LIKE COMING HOME, COMING UP FOR AIR.

Sen när man hunnit andas en liten stund blir livet plöstligt så otroligt roligt igen. Gårdagen tillbringade jag med att reda upp min lägenhet och mitt huvud, träffa en gammal FKF-kompis, skriva undan några skolarbeten och chilla med några fjantar. Otroligt välbehövligt och nu börjar jag ha balans och flyt i livet igen!

Den här dagen har gått åt till konferensförberedelser. Dock med en tvåtimmars lunchpaus tillsammans med Marie-Louise. Nu svämmar mitt skrivbord (på datorn, har inget IRL) över av kom-ihåg-lappar. Men sånt här gillar jag.


Nu ska jag däremot ge upp de teoretiska konferensförberedelserna för idag och satsa på de mer praktiska. Bandövning it is.

2011-06-16 @ 17:33:32 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback