I`M AS ELOQUENT AS AN ELEPHANT, AND AS HEADSTRONG AS THE MIGHTY KING KONG ON A RAMPAGE THROWING AIRPLANES. I CAN`T BELIEVE YOU HAVEN`T GONE AWAY.



 

Här är två låtar som lugnar ner mina stressade nerver. Det behövs just nu.

 

Lyckades ta mig till Närpes (efter en mycket gemytlig bilfärd tillsammans med Ika) bara för att konstatera att föräldrarna är spårlöst försvunna och vi inte har någon bil att ta oss ner till Norrnäs med. Så nu sitter halva gänget nere i Norrnäs och har cell för sig själva medan jag sitter här och är arg på mig själv och inte lyckas få tag i varken bil eller skjuts.

 

Känn frustrationen.

 

Jag tröstar mig själv med en äcklig pizza.

2011-02-08 @ 19:27:48 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback