...WHEN ALL ALONG ALL I NEED IS YOU

Det är konstigt hur bortskämd man blir med ledighet när man varken jobbar eller går särskilt mycket i skolan. Lördagar brukar bara vara en dag bland alla andra. Nu däremot, efter en arbetsvecka utan särskilt mycket extra tid alls, är lyckan total.

Vaknade redan halv 10-tiden men låg i sängen tills väckarklockan ringde klockan 11. Har varit en sväng på stan och inhandlat billiga sommarkläder (3 toppar, en klänning och en tunika/skjorta-2,90 € styck på Gina Tricot) och nu tänkte jag bänka mig i soffan och kolla några avsnitt Veronica Mars medan jag avnjuter min räksallad.

Tänkte nog visa er några bilder från gårkvällen men jag lyckades lämna kameran i Jodes bil. Kanske jag orkar hämta den ikväll. Annars blir det först imorgon.

2010-05-08 @ 15:07:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback