ALL THE PROMISES I`VE BROKEN, ALL THE TIMES I`VE LET YOU DOWN, YOU FORGOT THEM BUT STILL I HOLD ON TO THE PAIN THAT MAKES ME DROWN

Ever since the world around you shattered
you´ve been looking everywhere for something more
Sometimes you think that your life doesen´t matter
but it does, I tell you it does

Come on let me love you now
come on let me love you and hold you trough the storm
I will keep you safe and warm
Come on let me love you now
come on let me love you and kiss away your tears
I will always be here
Let me love you

Third Day-Let me love you

Jag känner mig aningen borttappad just nu. Jag hade en en lång smart fundering kring det hela i bussen påväg från stan, men nu känner jag inte alls samma lust och ork att förklara.

Men jag känner mig egentligen varken hemma i Närpes eller Vasa just nu och det är jobbigt. Det är ensamt.

Men visst var det skönt att vara hemma. Jag struntade i allt program och låg mest bara på soffan. Idag var det dock gudstjänst där vi spelade med bandet. Men mitt humör var inte riktigt på topp och jag kände mig totalt ur form gällande sången. Kvällens bästa var nog Isaks uppmuntrande kommentar om sången precis innan jag for hem. Tänk vad mycket några små ord kan betyda, också när de kommer från en vild liten trettonåring. :)

Annat som jag funderade på under bussresan är hur det kan vara så arma svårt för en busschaufför att lära sig säga vad bussbiljetten kostar och att fråga efter studiekort på svenska. Blir alltid lika lessen när dom fräser fram priset på finska när jag kommer in och säger "studerande till närpes". Jag menar, speciellt om man ska köra mellan vasa och närpes, det är knappast så många finskspråkiga som kör den sträckan.

Jag har annars fastnat i sjätte säsongen av NCIS nu. Tror jag ska kolla ännu ett avsnitt innan jag somnar.
2010-05-30 @ 23:29:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback