TAKE A CHANCE ON A LONG SHOT THIS TIME, AREN´T WE ALL JUST AT LEAST WORTH ANOTHER TRY



Imorgon är det exakt två veckor tills syster blir 20 år och exakt fyra veckor tills jag blir 22 år. Bara så ni vet.

Sitter på Tritonia nu och kämpar med ungdom&hälsa. Har skrivit 3 artiklar av 10. Grattis till mig. Har en känsla av att jag får komma hit imorgon också. Man får nämligen inte låna med sig tidskrifterna hem. Suck.

Fick iallafall en välbehövlig paus i form av kaffe med Markus.

Och imorse bytte jag en sorts flitighet (gå på föreläsnings-sorten) mot en annan (stanna hemma och städa, tvätta och skriva kursdagboks-sorten).

Ikväll när jag kommer hem efter all mitt flitiga studerande ska jag belöna mig själv med senaste avsnittet av Legend of a seeker! Can´t wait!
2010-03-22 @ 15:14:09 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback