THERE´S SOMETHING STRANGE ABOUT THE WAY THE TAP-WATER TASTES

Är tillbaka i Vasa.

Sitter och dricker Närpesvatten. Passar alltid på att fylla en extra vattenflaska när jag åker från Närpes, så får jag åtminstone dricka vettigt vatten en dag längre. Vasavattnet är fruktansvärt. Att dricka det kallt direkt ur kran går helt okej. Jag har vant mig vid klorsmaken. Men om det står längre än 20 minuter får det en otroligt äcklig och unken bismak.

(haha, och rubriken är faktist en textrad från en disco ensamble-låt, inget jag hittat på själv. we might fall apart heter den, ifall nån undrar.)

Ska just iväg till Gigantti med Papi. Kolla på telefoner. Har hittat två stycken jag skulle kunna tänka mig.


Nokia x3 och Noka 5530


Annars sysselsätter jag mig med att läsa massa böcker och ignorerar rösten i bakhuvudet som skriker "uppsatsdeadline" med jämna mellanrum.

Det känns som att tonen varit litet småbitter i mina senaste inlägg. Stämmer inte. Jag är nere mellan varven men trots det är jag ju faktist glad mest hela tiden. Det bara inte märks i text.

Ikväll blir det bandövning. Ska bli najs. Länge sen sist.
2010-02-23 @ 14:36:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback