My brain is boiling

"va, jag? nää, de e nog nån annan som ha äti upp hela burken me chokokräm!!!"


Min hjärna kokar över efter 8 timmar korrekturläsning. Har stressat igenom värsta flerahundrasidors-katalogen här på eftermiddagen och det här har definitivt varit den tyngsta dagen hittills på jobbet. Dessutom har Ida varit borta så jag har haft litet halvtråkigt.. :S

SKRÄP! Nu har jag glömt katalogerna jag skulle läsa över helgen! Antingen på mitt skrivbord eller i Markus (granne och jobbarkompis) bil!! SKRÄP SKRÄP SKRÄP!

Nåja. Kanske lika så bra så behöver jag inte alls tänka på jobbet denhär helgen.

Ligger på soffan och äter banan och chokokräm direkt ur burken och överväger att sova resten av kvällen.
Ungdomsmöte i Sion ikväll förstås men just nu känns det som om jag skulle behöva en hel massa extra energi bara för att orka stiga upp från soffan och flytta mig till sängen för att ta en tupplur! :P
2009-09-18 @ 16:11:36 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

banaan å chokokräm!! mums :)

2009-09-19 @ 00:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback