All because of you I live and breathe everyday

en liten röjj-video från youth... :)


Haha. Man faller så fort tillbaka i gamla hjulspår. Bara för att jag visste att jag skulle vara ledig idag råkade jag ligga och läsa hela natten....till klockan 6 på morgonen.. Och sov sen till halv två! Suck :P Men det är bara för en dag, imorgon ska jag till skolan igen så då är det normal dygnsrytm som gäller.

Har inte gjort särskilt mycket ännu denna dag på grund av den sena uppstigningen men jag har iallafall haft en givande stund med Jennie; goda smörgåsar och trevligt samtal.
Nu borde jag verkligen ta itu med disken men har liksom ingen ork. :P Men ska åtminstone försöka få en av mina fyra intervjuer gjorda ikväll. Och skriva Youth artikeln.

Imorgon blir det statistik igen och på kvällen bär det av till Närpes på teatern Ur mörkret tillsammans med Lina.
Fredag blir det Global Leadership Summit i Sion hela dagen och på kvällen Gospel goes Ritz. Lördagen blir det också GLS and that´s about my plans for the weekend :)

I´m alive, I´m alive like I´ve never been
Been revived from the lies that were deep within
Jeremy Camp-I´m alive
2009-11-04 @ 17:27:55 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback