Leaving for the weekend


hmm.... har en viss ovana att snurra på mitt hår. ALL THE TIME.... :P

Om en en kvart bär det av mot Tammerfors tillsammans med Edith och Jode. Ska på konsert med Michael W Smith. Förhoppningsvis vaar e dånåt!! Sen inatt kör vi vidare mot Esbo och sover hos Edith en natt. Fredagsdagen ska jag försöka hinna träffa Nicke och sen på kvällen kör vi igång med vår andra teamträningshelg, den här gången i Sibbo. Återvänder på söndagkväll. Jag har en känsla av att jag kommer att vara totalt slutkörd när jag kommer hem! :P

Har så gott som allt packat, lyssnar på Tonic och andas, har uppdaterat innehållet på min mp3spelare och ska plåstra om mina hälar. Måste ännu komma ihåg att söka fram konsertbiljetten och sen bestämma mig för vilka skor som ska följa med i väskan.. :P Skor är ett ständigt dilemma, speciellt när man har sjuka fötter som helst inte vill ha skor alls!
Och så måste jag printa ut uppsatsen jag ska opponera på måndag.

Ha en trevlig helg allihopa! :)
2009-05-21 @ 14:41:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback