Ekenäs-veckan

Sitter i pingstkyrkan i Ekenäs nu och filosoferar över livet och är allmänt lycklig över att ha tillgång till internet nu för några minuter. Ska äntligen skicka in min uppsats och betala lite räkningar och så förståss skriva litet blogg! Kanske ladda upp några bilder också om jag hinner... :)
Så måste jag tvätta mitt hår och mina fötter i lavoaren också innan jag går och sova... ;P Det finns ingen dusch här så vi har fått tvätta oss i havet de här två dagarna vi sovit här (under tiden konferensen höll på, ons-sö, sov vi i högstadieskolan)
Har varit här i Ekenäs sedan tisdagen nu, har varit med på pingstvännernas sommarkonferens och samtidigt dragit megateam (City Challenge) här i Ekenäs, med 50 deltagare. Har haft hur skoj som helst, har haft konsert bla i Karis och i Stallörsparken i Ekenäs. Kvällen i Stallörsparken var hur fantastisk som helst, jag hade så sjukt roligt! :D

Idag har vi haft helt ledig dag så vi har bara legat på stranden nästan hela dagen, och med jämna mellanrum sprungit till Metodistkyrkan och tömt tvättmaskinen och satt på en ny... Tror vi tvättat 5 eller 6 maskiner idag... :P Teamliv :D

Här är så sjukt varmt, så det är iaf tur vi varit lediga och inte varit tvugna att ha konserter och roada och dansa och härja på... :P Imorgon kl 5 på morgonen bär det av till Åbo, med morgonbåten till Stockholm och sen till Eskilstuna och Nyfors. Där var vi ifjol också så det blir jättekul att komma dit igen.
Och där borde finnas tillgång till internet så jag kanske till och med uppdaterar litet oftare!
Nu ska jag gå och packa ihop mig och kasta mig på luftmadrassen några timmar men här kommer några bilder från veckan som gått!

Hoppas ni har det bra där hemma, saknar er!!


jag och Felicia (som var med på City Challenge-veckan)


konsert på pingstkyrkans bakgård

Lifehouse-drama

publik...:P

jag och Elin i Karis

en del av publiken i Stallörsparken på fredagkvällen

Andreas, Anton och jag på scen i Stallörsparken

Jimmy, Ia, jag och Edith blev filmade och intervjuade för tv7

kaos-soffan; Elin, Isak, jag, Anton och Callis

Elin, min fnittertippa ;D <3

Anton med litet väl feminina glasögon, och jag som tagit årets första dopp... :P (igårkväll...)

beachvolley i Stallörsparken


2009-06-30 @ 00:00:14 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann

Åj syöta va fin hande bildin åp tieg å Felicia va! Ni je så vacker! :)

Saknar dejj jättemycke gumman <3

2009-06-30 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback