knackkorv i mitt hjärtaaaaaa....


jag har spenderat den senaste månaden tillsammans med världens mest underbara gäng! <3
(Foto: Edith)

Plöööp. Jag har ingenting vettigt att säga. Jag är bara litet prat-/skrivsjuk.
Frukost klockan 8 imorgon. Om jag går och sova nu får jag alltså sova 6 timmar.
Har sovit alltför litet denhär veckan men haft konstigt mycket energi ändå. Det är ju tacksamt :P

Jag har ätit en tjock biff ikväll och det var så ljuvligt gott med litet riktig mat!
Är såå snål på rågbröd med ägg och pickles! Mumma! :P

Jag borde sova, jag borde sova, jag borde sova.
Känner ett visst behov av att slåss med nån. Tyvärr tror jag Anton redan gått och sova... :S

Jag saknar min lillasyster. Båda två. Det finns en liten 10-årig polsk tjej här som liknar min minsta syster så mycket så jag blir helt knäpp!

Mina tankar är aningen flummiga och splittrade just nu, är aningen trött.
Så trött att jag om jag vore Anton skulle ha börjat sjunga om Sverige och korvar för flera timmar sedan! Ikväll sjöng han om en blomma som hette Tim och pratade med en lat ko....

jaaja, nu sova. Imorgon blir det Free Hugs på stan! :D
2009-07-17 @ 02:05:14 Teamliv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback