blöööööööööh!

Jag skulle kunna stämma min egen blindtarm för att vara så envis!! Hade ju problem i vårast och då gjorde läkarna ingenting trots att de kom fram till att jag troligtvis har kronisk blindtarmsinflammation. Jag kände av det igen i somrast på teamet men nu har jag inte märkt av nåt på länge.
Förrän jag vaknade imorse. Har legat i sängen mest hela dagen. Lyckligtvis har jag kunna sova ganska mycket och vanliga verktabletter har hjälpt ganska bra. Men utan verktabletter är smärtan ganska outhärdlig. :/
Ska försöka ta mig till sjukhuset imorgon på något sätt, dock känner jag mej inte alltför uppmuntrad av den tanken; i vårast satt jag 2½ dag på akuten, träffade 5 eller 6 läkare tror jag och ingenting hände. Suck.

Det som stör mej mest är att jag missade gospelsitzen ikväll som jag verkligen sett fram emot!

Nog om det.
Igår var jag på finsk teater. Måste skriva en recension till en finskakurs.
Jag var ytterst skeptisk, speciellt efter att jag kollat på nätet vad det var för pjäs (Lentävät morsiamet).
Finnar som försöker vara roliga brukar inte direkt vara någon hit.
Men så fel jag hade! Roligaste pjäsen jag sett hittills! :D Riktit riktit bra!
Efteråt blev det tjejkväll hos hanna; frukt, fotbad och ytterst intressanta diskussioner.

Tror jag skall återgå till att sova nu. Bästa tidsfördrivet när man i vaket tillstånd inte klarar av att ligga stilla så länge, och inte heller befinna sig i annan ställning än liggandes.... :P
2009-01-29 @ 22:13:24 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback