repeat the sound in joy, repeat the sound in joy

Så mycket föreläsning blev det inte alls. Däremot julklappsshopping och "lunch" med Linnea.
Okej, inte så mycket julklappsshopping heller, endast en, men den var perfekt, försäljaren var ultratrevlig och nu har jag 1 av 4 avklarad.
Plus att jag köpte en servettställning åt mig själv :P

 

Nu är det julmusik a la casting crowns, chris tomlin och rosie thomas samt "more damned lies and statistics" som gäller hela resten av kvällen. Kanske eventuellt en liten pluggpaus kan tillåtas om jag får tag i Jocki och litet glögg. Men annars är det uppsatsresearch som gäller hela kvällen. Och natten.


Casting Crowns-Joy to the world
Enjoy! Julshowsfeelis som bara den! :D
2009-12-15 @ 15:30:39 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Miss you!

2009-12-15 @ 23:59:34
URL: http://malintikkala.blogg.se/
Postat av: Bianca

Känns skönt att inte vara den enda som tvingas syssla med statistik. Tent på fredag. Kniven mot strupen.

2009-12-16 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback