JulleBulle e trött...*gäsp*

Man blir trött av sånahär långa och stressiga dagar! Host host host :D
Hade planerat att stiga upp tidigt och skaffa mej en dygnsrytm men det gick inte så bra :P Hade väckarklockan på halv 10 och steg upp lite före 12 :P
sen metodikföreläsning
mat med evelina
köpa vinterjacka. (Behövdes verkligen, fattar inte hur jag överlevt två vintrar med min tunna höstkappa!)
kaffe med elin
städning och diskning
julstjärnsbakning och ätande med diverse vänner. Och lite film på slutet :)

Överlag en mycket trevlig dag med många små glädjeämnen :)

Hjärnan går på fullvarv mest hela tiden.. Men de e lungt... :P De e bra att tänka ibland åxå ;D

Imorgon blir det Kids Action Night. Spela med bandet och tydligen laga nå frisyrer på någå barn åxå :P
Ska dit ti 3 å e där tills 9-10 tiden gissar ja. Sen antingen buss hem till Närpes om jag hinner eller så lämnar jag här och hittar på nåt. Lördag skall jag iaf hem. På ungdomscafets öppning och har hand om ungdomsmötet i fila på kvällen. Så tänkt ja hinna ut å träffa lite folk åxå, blir antagligen JP och 1G3B :) Söndag julöppning och eventuellt tibax ti Vasa på söndagsmöte.

Jag och emilia hittade på en ny sport igårkväll. Hårfönsspaning. Det kommer att bli den nya innegrejjen och vi kommer att bli miljonärer. Bara så ni vet :D
2008-11-21 @ 01:31:43 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback