flumm :)

Så va den fredagen slut. De känns nu int som om de sku vara fredag ikväll heller..konstigt.
Ha vari ut å kört i Näsby mest bara. Me ika å malin. Å sen me elin å kristin. Å så ti TB me elin, tom, fridell å stenfors.
Å nu e ja trött. Sku egentligen ha vila jort nånting ganska aktivt ikväll men de blev nu som int..:P Måst hitta på nånting kul imåron iställe :) Ja e så rastlös nu så ja klarar int av att ha tråkit :P
Av de som ja had planera ja sku jöra idag ha ja: plocka kläder från golvet från min sida av rummet och bäddat sängen, nålat upp byxorna jag ska sy, kryssat i en ruta på min ÅA-ansökan, och börjat fundera på vad jag behöver inhandla inför turnén. Haha :D

Evelina ringd just, hon va på vargholmen å grilla :) Undrar om ja bara ska gå å sova lr om ja ska sätta på nån film lr om ja ska vänta på henne å sen kolla film å äta mintglass me henne :P

Sku vila träff nå folk imåron!! Men hur de ska gå till förstår ja ju int :P Så frustrerande att bara köra runt i näsby å SE massa folk men aldri faktist träffa nån :P

Äter skinksmörgås å dricker mjölk. Mjölk dricker ja aldri annat än när ja e hemma. Gott. Intresseklubben antecknar :D
Ja känner mej lite småflummig för tillfället. Men så har ja ju faktist varit halvsnurrig i flera veckor snart :P
2008-05-02 @ 23:29:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback