MY SOUL LONGS FOR YOU

Jag har ordbrist. Det är aldrig bra.

Jag har iallafall spenderat dagen på Activate-redaktionsmöte tillsammans med Bianca, Sara och Jakob. Utöver allt planerande och funderande blev vi dessutom bjudna på ultragod Amarillo-lunch. Dagen kan beskrivas som Najs.

Kvällen har spenderats snörvlande och med en liten aning tycka-synd-om-mig-själv-fiilis. Sådär småynklig ni vet.

Jag försöker planera framåt men lyckas inte så bra. Funderar på att dra ihop en samling med lovsångsteamet imorgon, om jag har energi. På lördag tänkte jag släpa med mig Beni och hämta soffan om jag bara får tag på en släpkärra. Invecklat med allting. Eller så är det bara min hjärna som vägrar fungera på grund av allt snor.

Lyssnar på Youth Alive och funderar, planerar, drömmer, längtar, läser och funderar litet till.

(Jag hade tänkt göra en översikt av året som gått-för det gör ju alla andra (märk mitt smått ironiska tonfall)- men jag kom inte längre än till April, sen gav jag upp)
2010-01-07 @ 00:37:59 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback