HERE RIGHT NOW UNDER THE BANNER OF HEAVEN WE DREAM OUT LOUD, DREAM OUT LOUD.

Hela mitt liv känns som att jag går runt och väntar på nånting spännande. Har ingen aning om vad det är men känslan är ju trevlig. Kanske det är så det blir när man inte har planer för mer än två månader framåt. Ibland blir jag förstås orolig och undrar om det där spännande någonsin kommer att hända, men för det mesta är det bara gemytligt. Kanske är det bara vårkänslor. Dom har dykt upp extra tidigt i år tack vare bara trottoarer och relativt varmt väder. Jag blir så lycklig. Och kär i allt som rörs, once again ;)
 
Och så är det mycket musik förstås. Det blir man ju också lycklig av. Noah Gundersen till exempel. Lyssna med hörlurar och hög volym! Och glöm inte att kolla på videon, så fin.
 
Nu ska jag iväg på jobb. Jobbar i grill på Brändö några dagar i veckan nuförtiden. Och trivs förvånansvärt bra. När man sitter och tänker och skriver mycket (iom gradun) är det skönt att pausa en stund och bara GÖRA istället.
 
2014-03-03 @ 13:13:59 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback