I WILL NEVER FORGET THE MOMENT, THE MOMENT. I WILL NEVER FORGET THIS NIGHT. WE SING, WE SING, ON ON ON. THAT`S HOW THE STORY GOES.

Eftersom jag bara sitter hemma och är trött och febrig såhär på en lördagkväll tänkte jag passa på att fotobomba er lite. Bloggen var ju ungefär heldöd i december så vi kan ju ta lite bilder såhär i efterskott i stället. För helt död har jag inte varit, även om jag varit långt ifrån pigg och effektiv.
 
Var bland annat på julkonsert med Samuel Ljungblahd och Ole Börud. Och julpyntade.

Firade jul med familjen. Vilket i princip gick ut på att ligga på soffan och mysa med Ruska i några dygn.
Firade juldagen med mina fenomenala gymnasiekompisar (Malins bild). Och var med och planerade och genomförde stans snyggaste nyårsfest.
Temat var the roaring 20´s och jag blev totalt förälskad i stilen. Fler (och proffsigare) bilder finns att se här!

2013 avslutades sen i bästa möjliga sällskap!

Och med trerätters och skumppa förstås!
Nu under 2014 har jag bland annat hunnit dejta syster och komma igång med graduskrivandet igen.
Skaffat min första (och knappast sista) tatuering.
Fjantat mig med min älskade Emilia som nu befinner sig i New York för ett halvår framåt. Let´s go visit!
Samt tagit selfies i wc:n i skolan i väntan på min handledare och myst hemma för mig själv.
 
That´s about it. Och en hel massa som inte blivit dokumenterat förstås.
Over and out!
2014-01-18 @ 20:13:15 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback