WHAT EVER HAPPENS HERE, WE REMAIN.

Nu går jag officiellt på bloggpaus. Det kan till och med hända att jag tar bort bloggen helt och hållet men vi får se. Just nu känner jag i alla fall inte alls för att skriva så här offentligt, och har lite delade känslor kring att ha så mycket av mitt privatliv öppet för allmänheten. Har aldrig haft problem med det tidigare, men just nu känns det... konstigt. Om man saknar mig online kan man alltid följa mig på instagram (julialytz) och på tumblr (lytzon.tumblr.com). På instagram uppdaterar jag trevliga vardagligheter ibland och på tumblr har jag totalnördat i några veckor nu och repostat allt som är vackert, gulligt eller smart. Sånt som här nedan till exempel. Ajöss.
 
 
2014-02-15 @ 17:35:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback