SO, MAYBE I`LL COME BACK?

Min tankeprocess idag: Jag konstaterar att jag vill göra någt kreativt. Konstaterar också att jag totalt saknar fantasi. Börjar överväga att återuppta bloggandet för att få utlopp för nånting. Konstaterar också att jag isåfall definitivt måste göra något åt min deprimerande design... och skriver sen ett blogginlägg. To be continued. Maybe.
 
Saker jag gjort sen mitt senaste blogginlägg den 7 april:
 
 
  • fyllt 26 år. Grattis till mej.
  • blivit politices magister i socialpolitik. Grattis igen.
  • fått ordinarietjänst på Flyktingbyrån i Oravais, som handledare på familjegrupphem för ensamkommande flyktingungdomar.
  • haft en extremt tung och jobbig sommar med alltför lite sommarkänsla.
  • sagt upp mig från min fina ordinarietjänst efter fyra månader, då jag - trots intressant och trevligt jobb och underbara klienter - tyvärr ändå vantrivdes.
  • seriöst funderat på att flytta till Närpes.
  • varit arbetssökande och fördrivit tiden med grilljobb och dagisvikariat.
  • sökt en massa jobb och varit på alltför många intervjuer.
  • varit i Schweiz och hälsat på vänner och njutit av höstsol och berg.
  • tagit paus i karriärtänket och jobbsökandet och jobbar nu ännu mera på dagis och på grillen eftersom jag för tillfället trivs bra med det (trots att det tar på stoltheten ibland).
  • tackat ja till halvtidsjobb på förskola för januari-maj.
  • blivit totalt babysjuk efter att ha gosat med både dagisungar och vänners nyfödda bebisar.
  • funderat över vad jag ska göra med livet.
2014-12-08 @ 20:20:00 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Daniela

Julia! Vad jag är glad att du börjat blogga igen!
Ville bara säga det. Kram!

Svar: Nämen tack, vad roligt att höra! :) Kram!
Julia

2014-12-09 @ 16:07:12
URL: http://ddanielass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback