CARVE OUT THE ACHING AND FILL THE HOLLOW IT LEFT WITH YOUR BREATH AND GRACE.

 
Hej hej. Jag såg solen idag och jag har haft en skön helg med både fredagsmys och lördagsmys och till och med söndagsmys. I fredags blev det det numera nästan traditionella fredagsvinet med Julia, med guest appearance av Benjamin. Igår spelade vi tichu och lämnade sen att filosofera kring livet och människor till morgonkvisten med dessa fina. Bäst att ha en stor säng där många ryms att mysa. Och idag har jag ätit hamburgare med Elin och pratat om viktiga saker. Och snart iväg till kyrkan och kramas med mera fina människor.

Jag är så lycklig över att jag mår så bra. Så här bra har jag inte mått någon höst/vinter sedan jag var 18 år. Vinterdepression är från helvetet och jag lovordar mina antidepp-piller så fort jag får chansen. För första gången på åtta år känner jag att jag är samma människa året om och fortsätter vara mig själv trots att vädret är kallt och solen försvinner. Jag orkar träffa människor, jag känner inspiration för saker och jag tycker livet är spännande. Tacksamheten är enorm.
 
2014-12-14 @ 15:29:38 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

<3

2014-12-15 @ 14:22:17
URL: http://nannaevamila.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback