IF I EVER LEAVE I HAVE NO BLOOD AND NO BONES, NO REASON TO CALL THIS HOME.

 
Känner mig smått slutkörd efter tre jobbnätter i rad och alldeles för tidigare morgnar. Imorgon ska jag sova så länge jag bara orkar! Eller tills jag ska iväg på graduhandledning, whichever comes first. Efter att ha cyklat i denna trevliga höstkyla är jag dessutom nu mitt uppe i bilköpstankar. Kollade på bil igår och ska kolla på flera imorgon. Känns som att det börjar vara dags nu. Och det känns som ett betydligt varmare alternativ än cykeln.
 
Jag är inte särskilt mångordig idag. Inatt. Lite för trött. Men den korta versionen är att det de senaste dagarna känts som att det går framåt på "stora områden" i livet, men varit ganska dött när det kommer till de små detaljerna. Kanske för att jag bara jobbat och pluggat och inte träffat så många fler människor än mina kollegor och min medpluggare Evelina.
 
Hur som helst. Ska strax hoppa på cykeln och trampa hem i regnet och den 3-gradiga värmen. Den där bilen kommer att komma till ett mycket kärleksfullt hem.
 
2013-09-26 @ 00:30:52 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback