CALL THE SURGEON, MEND THE PIECES.

 
Nej nu räcker det. Är inne på min femte vecka med stegring varje kväll och nu är det bara så att jag släpar mig upp och traskar iväg till studenthälsan klockan åtta imorgon (idiotiskt att jag inte kommit mig för tidigare, jag vet). Jag är så galet trött på att vara trött hela tiden. Jag har noll motivation och inspiration. Vilket resulterar i att mina dagar ser ut som följer: stiger upp klockan 11, segar framför datorn tills jag börjar jobba klockan 17 och sen segar på jobbet tills klockan blir 2 då det bär av hem till sängen. It sucks.
 
Så nu ska jag reda ut det här. Och hitta lite ork och motivation på köpet. Så att jag får den där äckliga gradun ur världen och får börja göra nåt roligare. Längtar efter 2014, efter att få vända blad och göra nånting nytt. Jag är trött på min skola, jag är trött på mitt jobb, jag är trött på min lägenhet och trött på Vasa.
 
Ibland har man ju som bäre läjdon.
 
Men nästa helg bär det i alla fall av till Helsingfors på Hurts-konsert! Joyjoyjoy!
Och nu ska jag avnjuta min egenkokade(!) kycklingsoppa och vara tacksam över att jag har ett lugnt jobb.
2013-10-22 @ 17:09:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback