BEEN WONDERING IF YOUR HEART`S STILL OPEN AND IF SO I WANNA KNOW WHAT TIME IT SHUTS.

Nu har jag haft stegring i två och en halv vecka. It is kind of killing me. Även om tillvaron annars är helt trevlig är jag så väldigt väldigt trött och väldigt ineffektiv och omotiverad.
 
Det händer inte så mycket spännande att skriva om. Jag jobbar på kvällarna och pluggar tillsammans med syster på dagarna. Om jag skulle lyckas vara effektiv och göra något åt mina studier medan vi pluggar skulle det ju vara fint, men nu är jag liksom lite mer inspirerad att hjälpa henne istället. Hon skriver om ekologisk kosmetika och köpvanor. Så nu har jag snöat in mig på det här med ekologiska produkter och shoppar loss på ekosoppi med några dagars mellanrum...
 
Det mest exotiska som hänt på sistone är väl att jag var på min farbrors frus doktorsdisputation i fredags. Och på doktorsmiddag på kvällen. Festligt värre. Har ju faktist en del bilder att visa men eftersom jag nördar vid jobbdatorn som bäst blir det inget av det nu.
 
Om jag har tur blir det dock Helsingfors med värsta partytjejerna i helgen. Men vi får se.
 
Sen så längtar jag efter november - min musikmånad. Och medan jag väntar på att få åka iväg på konserter lyssnar jag bl.a. på Arctic Monkeys, Awolnation, The New Electric Sound, Youngblood Hawke och William Fitzsimmons. Fina saker.
 
2013-10-09 @ 23:00:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback