SUMMER EVENING BREEZES BLEW, DRAWING VOICES DEEP FROM YOU, LED BY YOUR BEATING HEART.

Eftersom det är sommar återgår jag till att ivrigt dokumentera allt som händer. För att jag ska ha något att leva på när oktober kommer. Den här helgen har jag tvingat mig själv att vara någorlunda ledig även om det finns mycket jag borde göra. Men lite tid i solen behöver man för att orka (intalar jag mig själv för att dämpa mitt dåliga samvete).
 
Fredagen tillbringade jag på jobb och sedan med säsongens första Strampen-middag med Elin och Maria och lite andra trevliga människor. 
När Elin drog iväg på jobb cyklade jag ner till stranden och satt på en sten och stirrade i en timme. Också skönt.
Sen blev det att åka hem och byta till nåt varmare och möta upp Elin igen när hon slutat. Han med både Fondis terass och Mällis. Kul kväll med kul tjej.
På söndag sov jag alldeles för länge, men när jag äntligen släpat mig upp cyklade jag ner till stranden och stekte några timmar, för första gången i år. Sen blev det kafferep hos Tove&Micke och jag hann bli uppdaterad om det senaste innan resten drog vidare till Närpes.
Så jag åkte hem och klädde mig varmare - i min loppisskjorta och mina nya favoritskor (även de från loppis).
...och hamnade i Kvevlax på godisfest hos Elin och Andreas. Riktigt skön kväll! 
2013-05-26 @ 00:37:21 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

Jättesnygg hissbild på dej (den där första)! :D

Svar: Thank you dear!
Julia

2013-05-26 @ 20:32:37
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback