HERE WE ARE, HOLDING ON, BABY WE`RE HOLDING ON TO THE WORLD.

Jag lever trots tystnaden. Eller, nätt och jämt just nu. Har tillbringat förmiddagen hos tandläkaren tillsammans med mina vänner skräcken och ångesten. Nu sitter jag på internatet och jobbar och bedövningen har precis släppt. Och jag börjar sakta men säkert inse att de två tänder som borrades i idag inte är någon av de tänder jag egentligen har problem med. Efter att ha väntat sedan februari på att få min akuttid... Grattis till mej säger jag bara. Känner mig smått överväldigad av hopplöshetskänslor.
 
För att skapa lite fredagsfeelis denna ångestfyllda dag tänkte jag iallafall lägga upp några bilder från förra helgen som var både lång och innehållsrik.
 
På fredag mötte jag upp mina kära klasskompis Jonna (klasskompisar som träffas några gånger om året. Only at socialvetenskapliga institutionen...) och gick till Leipätehdas för att lyssna på Comfort Addict och Timshel. Trevligt sällskap, trevliga samtal och trevlig musik.
På lördag käkade jag middag och såg på Iron Man 3 med Johannes och Mathias. På söndag sjöng jag i kyrkan och njöt av dessa två sötungars sällskap.
En hel massa annat roligt inträffade också och det får den första bilden för "ta-kort-i-hissen-säsongen" symbolisera.
2013-05-17 @ 14:18:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback