THE FUTURE`S IN OUR HANDS AND WE WILL NEVER BE THE SAME AGAIN.

Det är så mycket fantastisk musik nu igen. Solen lyser och jag går runt med peppmusik i öronen mest hela tiden. Jag vaknar tidigt av mig själv och är allmänt glad över livet. All ovisshet kring skolan och magistern stressar mig men det gör liksom inget när solen bländar en så fort man går ut genom dörren. Och det börjar äntligen kännas som att EC13 är under kontroll och kommer att bli succé. 
 
Idag ska jag skriva exegetik-arbeten och gräva i gamla testamentet. Men först ska jag luncha med Lene och droga Bastille en liten stund till. Det här är seriöst en av de allra bästa skivor jag nånsin hört. 
 
2013-03-15 @ 10:10:00 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback