TAKE MY HAND AND LEAD THE WAY OUT OF THE DARKNESS AND INTO THE LIGHT OF DAY, AND TAKE ME SOMEWHERE I`LL BE SAFE.

Gick in på mitt konto och räknade över läget lite och kunde konstatera att jag var lite rikare än jag trott. Jag hade nämligen hundratre euro istället för tre. Jag var så säker på att jag gått över min budget efter helgens utsvävningar att jag räknade fel och tog för givet att jag skulle vara fattig. Men det är jag alltså inte. Sånt blir man ju glad av. 
 
Dessutom hade vi en riktigt skön bandövning ikväll. När ljudet är bra, musikerna öser på och rösten funkar, då är det ungefär det roligaste som finns. Sånt blir man också glad av. 
 
Sen är jag lite kär i Hurts nya skiva och försöker övertala mina kompanjoner om att vi måste åka till Åbo och lyssna på dem i sommar. Och gärna ta en sväng till Helsingfors och lyssna på 30 seconds to Mars också. Någon som vill joina? Mer livemusik åt folket liksom. 
 
Två av mina favoriter just nu, varsågod.
 
 
2013-03-14 @ 21:57:00 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback